Содержание
|
Оглавление Задача №1 Ціна ринкової взаємодії Вихідні дані для розрахунків: Формули поведінки ринкових агентів (залежність обсягів купівлі (Q) і продажів (S) від ціни продукту (р): - попит покупців: Q1=a-bp. Q2=c-dp - пропозиції продавців: S1=Ap-B. S2=Cp-D Етапи виконання роботи: 1. Дослідити взаємодію покупців (Q1=Q2); 2. Дослідити взаємодію продавців (S1=S2); 3. Розрахувати ринкові параметри (Q1=S1. Q1=S2. Q2=S1. Q2=S2) 4. Дати пропозиції стосовно ринкової ситуації шляхом зміни формули поведінки одного з ринкових агентів (Q1. Q2. S1. S2); 5. Зробити остаточні висновки. Вихідні дані
Q |
a |
b |
c |
d |
7 |
0,1 |
11 |
0,6 |
S |
A |
B |
C |
D |
1,5 |
6 |
0,5 |
4 |
Задача №2 Сегментування ринку за групами споживачів. Вихідні дані для розрахунків. Дані статисти стичних спостережень 50-ти споживачів послуг банку по сегментаційних перемінних: за територіальною ознакою, за рівнем доходів, за віком. Етапи виконання роботи: 1. Побудувати матриці суміщення сегментів ринку. 2. Визначити кількість ринкових сегментів, на яких присутній банк. 3. Скласти сегментний рейтинг ринкових пріоритетів банку. 4. Узагальнити отримані результати, визначитись з наявним положенням банку на ринку банківських послуг. 5. Сформулювати рекомендації менеджменту банку щодо перспективної маркетингової поведінки на цільових ринках. Кожен етап роботи складається з номера етапу, розрахунків і висновків. Завдання: варіант ринкової ситуації за сегментами
а) Сегментація за територіальною ознакою |
в) Сегментація за рівнем доходів, тис. $ |
Печерськ |
Оболонь |
Плдол |
Дарниця |
до 1 |
до 5 |
до 10 |
до 10 0 |
понад 100 |
6 |
21 |
15 |
8 |
7 |
9 |
13 |
14 |
7 |
с) Сегментація за віком, роки |
|
|
до 20 |
до 30 |
до 40 |
до 50 |
понад 50 |
Кількість споживачів |
3 |
27 |
15 |
3 |
2 |
|