Содержание
|
Оглавление Задача №1 Керівництво спеціалізованого магазину, який торгує господарськими товарами, здійснює вивчення товарних ринків з метою визначення їх перспективності та виходу на нові сегменти. Останнє дослідження було присвячене доцільності включення в асортимент товарів добавки для пом’якшення води, яку використовують у пральних машинах. У ході дослідження отримані такі дані: Q - обсяг води, що використовується в усіх квартирах району для прання у пральних машинах, 6500 тис. л.; q1-норма витрачання засобу пом’якшення води, 0,15 %; q2 - норма витрачання добавки на 1 л цього засобу, 10 %; q3 - частка сімей, які потенційно готові до застосування цього засобу, 55%; q4 - в тому числі частка сімей, які застосовують цей засіб вже зараз, 30%. Визначте місткість ринку добавки для пом’якшення води та сумарний поточний ринковий попит на добавку. Оцініть ці показники з погляду перспективності цього сегмента та доцільності подальшої роботи на ньому. Задача №2 Компанія встановлює ціну на новий виріб. Прогнозований річний обсяг виробництва - 40 тис. шт., прогнозовані змінні витрати на одиницю виробу - 30 грн. Загальна сума постійних витрат -800 тис. грн. Проект потребує додаткового фінансування (кредиту) в розмірі 100 тис. грн. під 20% річних із терміном повернення у 2 роки. Розрахувати планову ціну. Задача №3 Порівняти газети за показниками: За ставкою тарифу на 1000 примірників газети. За вартістю 1000 контактів з аудиторією. Вибрати найбільш ефективну для розміщення реклами газету за даними показниками та пояснити цей вибір. Таблиця. Тираж та ціни на рекламу в періодичних виданнях
Газета |
Тариф за одну шпальту формату А4, грн |
Тираж |
Коеф. обігу* |
А |
3200 |
650000 |
2,3 |
В |
3700 |
70000 |
2,7 |
С |
1600 |
28000 |
2,1 |
*Коефіцієнт обігу показує середню кількість читачів, через руки яких проходить 1 примірник газети. |