Дослідження сприйняття споживачами додаткових послуг на АЗС (на прикладі НК «Альянс-Шелл») |
|
Тип работы |
Контрольна робота |
Категория |
Маркетинг Дослідження сприйняття споживачами додаткових послуг на АЗС (на прикладі НК «Альянс-Шелл») |
Код |
Интердип-0080 |
Содержание |
Оглавление 1. Визначення проблеми дослідження 2. Опрацювання літератури 3. Вибір методу дослідження 4. Проведення дослідження 5. Оцінка результатів дослідження Висновки Список використаних джерел Додаток |
Количество страниц |
25 |
Дата размещения |
2011 |
Цена |
145.00 |
Ознакомьтесь с Условиями покупки готовой работы |
Как купить готовую работу? Все просто и по шагам: |
оценка заказа бесплатная
Список всех товаров |